Jak probíhá půjčení
Výběr požadovaného termínu
Pro zobrazení dostupnosti a možnosti vložení do tašky je nutné nejprve vybrat datum vaší události. To provedete v pravém horním rohu e-shopu tlačítkem "Vybrat požadovaný termín"
Výběr dekorací na e-shopu
Na našem e-shopu najdete širokou nabídku dekorací, které jsou rozdělené podle kategorií, Vyberte si z pohodlí domova přesně ty kousky, které budou ladit se stylem vaší události. U každé dekoraci najdete podrobný popis, fotografie a rozměry, abyste si mohli být jisti, že bude perfektně zapadat do vašeho konceptu.
Odeslání objednávky a rezervace dekorací
Po odeslání objednávky s vybranými dekoracemi vám potvrdíme jejich rezervaci pro vybraný termín. Doporučujeme rezervovat s dostatečným předstihem, abyste měli jistotu, že budou vaše vybrané dekorace dostupné na požadovaný termín.
Možnost osobní konzultace
Pokud si nejste jisti výběrem dekorací nebo potřebujete odborné rady a inspiraci, nabízíme možnost osobní konzultace v showroomu. Tuto službu navíc můžete přidat do košíku k objednávce. Po potvrzení objednávky vás budeme kontaktovat s možnými termíny konzultace. Během ní vám rádi poradíme s výběrem dekorací, aranžmá a dalšími detaily, aby vaše událost byla přesně podle vašich představ.
Potvrzení rezervace a platba
Po potvrzení rezervace vám zašleme celkový souhrn dekorací a částkou k úhradě. Platbu lze provést převodem – po přijetí platby vám zašleme potvrzení o úspěšném dokončení rezervace.
Příprava a vyzvednutí dekorací
Dekorace je nutné si vyzvednout osobně v našem showroomu v Ostravě. Vše bude připraveno na dohodnutý termín a dohodnutý čas.
Použití a vrácení dekorací
Po vaší události nám dekorace vrátíte ve stanoveném termínu zpět do showroomu v Ostravě.
Kontrola a vrácení kauce
Po vrácení dekorací je náš tým zkontroluje. Pokud jsou dekorace vráceny v pořádku a bez poškození, obratem vám vrátíme kauci, kterou jste při objednávce složili. Pokud by došlo k poškození, společně to vyřešíme.